Reklama i marketing

Popularne gadżety promocyjne – torba na zakupy z nadrukiem

Przed właścicielami firm, którzy planują promocję czy też jadą na targi, często pojawia się dylemat, jaki gadżet reklamowy ze sobą zabrać. Musi on wszak nie tylko przykuwać uwagę potencjalnych klientów, ale także nieść ze sobą pewną wartość, żeby na co dzień z niego korzystali i tym sposobem rozwinęli więź z marką. Takim produktem jest miedzy innymi torba z logo firmy.

Rodzaje toreb z logo

Sprawdzając ofertę drukarni zajmujących się nadrukami na gadżetach promocyjnych łatwo spostrzec, że pod hasłem “torba” ukrywa się wiele artykułów. Są to m.in. torby na zakupy – prawdopodobnie najpopularniejszy i najbardziej funkcjonalny gadżet promocyjny. Nadruk logotypu lub nazwy imprezy na bawełnianych, płóciennych i jutowych torbach na ramię zawsze bardzo dobrze wygląda, a zarazem jest na tyle trwały, żeby długo zachować się na materiale. Następną zaletą takich toreb jest ich koszt. Zależnie od rodzaju torby oraz nakładu zamówienia, cena na ogół rozpoczyna się od kilku złotych za sztukę. Grafikę wykonuje się też na torbach sportowych, konferencyjnych lub na notebooka. Są to akcesoria, które docenią między innymi organizatorzy prestiżowych sympozjów oraz pokazów. Rzecz jasna, koszt produktów tego rodzaju i druku na nich jest w takich przypadkach znacznie wyższy – sięga do kilkudziesięciu złotych.

Nie tylko torby z logo?

Firmy organizujące działania promocyjne najczęściej zlecają równoległe wykonanie kilku różnych gadżetów. Powinny więc poszukiwać hurtowni z gadżetami, która w swojej ofercie ma jeszcze kilkadziesiąt innych artykułów promocyjnych do zadruku. Równocześnie z torbami na ramię warto zlecić m.in. nadruk na parasolach, zagłówkach czy innych przydatnych produktach z tkaniny lub uzupełnić zamówienie o tradycyjne gadżety reklamowe, jak smycze, ołówki oraz długopisy, które nieustająco cieszą się zainteresowaniem klientów.