Reklama i marketing Usługi

Identyfikacja wizualna i organizacja konferencji – zleć to agencji marketingowej

Zajrzyj tutaj, aby skorzystać z wiedzy profesjonalistów z agencji social media Kraków.

Akcje marketingowe powinny stanowić istotny element podnoszenia rozpoznawalności przedsiębiorstwa niezależnie od tego czy jesteśmy producentem, dystrybutorem czy usługodawcą. Większe przedsiębiorstwa oraz korporacje mają środki finansowe na utworzenie i utrzymanie swoich oddziałów ds. reklamy, jednak mniejsze firmy, które sporadycznie decydują się na akcje promocyjne, zwykle szukają wsparcia u zewnętrznych agencji marketingowych.

Agencja marketingowa – grupa specjalistów pomoże Ci dotrzeć do klienta

Agencja reklamowa to grupa kreatywnych ludzi z wieloletnim doświadczeniem, dysponujących wieloma kwalifikacjami wykorzystywanymi w marketingu. Dzięki współpracy z ekspertami wspaniale orientującymi się zarówno w zakresie tradycyjnych mediów, kampanii marketingowych w internecie (animacje i filmy viralowe, social media), jak i grafiki użytkowej (w tym przygotowanie do druku), agencja marketingowa gwarantuje klientom kompleksową obsługę. Nowe przedsiębiorstwa mogą liczyć na przygotowanie kompletnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą logotypu i szablonami akcydensów (papier firmowy, wizytówki oraz obwoluty), a te które posiadają już swoje logo mogą być pewne, że zostanie ono prawidłowo zastosowane w trakcie projektowania materiałów promocyjnych – plakatów, stoisk targowych, billboardów czy folderów. Agencja reklamowa pomoże również stworzyć ciekawe, unikalne artykuły na stronę internetową zamawiającego, a także zaplanuje strategię komunikacji z odbiorcami poprzez popularne portale, jak Twitter, Instagram i Facebook.

Kiedy należy zdecydować się na współpracę z agencją marketingowa?

Usługi świadczone przez agencje reklamowe adresowane są w głównej mierze do przedsiębiorstw, które nie mają swojego działu promocji. Nie jest to jednak, iż to wyłączny model kooperacji. Działanie agencji częstokroć polega na wsparciu funkcjonującego już w firmie zespołu zajmującego się reklama i marketingiem. Jeśli więc nie ma on wprawy w przygotowaniu targów, sympozjów lub spotkań z klientami, które z reguły wymagają drobiazgowego planowania, takie zadania można powierzyć agencji marketingowej. Może ona także posłużyć za narzędzie pomagające w tworzeniu zżytej ze sobą oraz kompetentnej grupy pracowników – należy zlecić jej zorganizowanie warsztatów integracyjnych lub opracowanie programu szkoleń. Na rynku działają tysiące agencji reklamowych, należy jednakże nawiązywać współpracę z tymi, które gwarantują dostęp do znacznego grona doświadczonych ekspertów. Pozwala to na powierzenie wszelkich działań marketingowych jednej agencjii dzięki temu łatwiejszą kontrolę nad integralnością kampanii oraz wizerunku firmy.

Lokalizacja:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]