Żeby odbiorca dostrzegł twój biznes musisz nie tylko posiadać firmową stronę internetową, ale także zatroszczyć się o jej widoczność w wynikach wyszukiwania. Do tego bardzo ważna jest treść strony oraz to czy regularnie pojawiają się na niej kolejne rzetelne i użyteczne dla potencjalnego klienta treści. Lecz nie wolno również lekceważyć tzw. link buildingu, innymi słowy […]
Reklama i marketing
Składanie książek
Dawniej odpowiadał za to zecer, obecnie odbywa się na komputerach. Skład książek nie jest już zadaniem tak czasochłonnym, ale nadal potrzeba do tego ogromnej dokładności, znajomości najróżniejszych zasad, a także szerokich umiejętności. O co w nim dokładnie chodzi? Jakim osobom powierzyć takie zlecenia? Skład książek, a narzędzia W sieci znajdziemy wiele oprogramowania umożliwiających fachowy skład […]
Pozycjonowanie firm z Krakowa – komu zlecić tę usługę?
Ogólna dostępność internetu oraz wygoda użycia go do znalezienia potrzebnych usług i artykułów przyczyniła się do tego, iż każde przedsiębiorstwo chce teraz być zauważonym w sieci. Rzecz jasna, samo postawienie strony firmowej nie znaczy, że nowi klienci nas znajdą – najważniejsza jest wszak widoczność na wysokich miejscach wyników wyszukiwania. Mnóstwo małych przedsiębiorstw, które działają wyłącznie […]
Buyer persona w content marketingu – po co i jak ją stworzyć?
Buyer persona to model klienta, ułatwiający planowanie i realizację działań marketingowych, w tym przygotowanie strategii content marketingowej i tworzenie treści. Wyjaśniamy, czym dokładnie jest, do czego się przydaje i jak ją stworzyć. Buyer persona – co to takiego? Co to jest persona? Buyer persona lub marketing persona (czasami nazywana też personą marketingową albo zakupową) to […]
Korporacyjne broszury – projekt gazety
Korporacyjny biuletyn to bardzo dobra forma motywowania podwładnych, ale również działanie marketingowe. Sprawdźmy zatem, jakie artykuły można umieścić w takim biuletynie i czy warto się na to zdecydować. Projekt gazety – zagrzewa do pracy personel Korporacyjny biuletyn może spełniać dwie funkcje. Pierwszą z nich jest komunikacja wewnętrzna – informowanie o sukcesach, chwalenie się wzrastającymi wynikami, […]
Profesjonalnie wykonana gazeta firmowa
Działania reklamowe to istotny aspekt działalności przedsiębiorstwa – dzięki nim można wykreować wizerunek firmy w oczach klientów, a to przy umiejętnym planowaniu na pewno przyniesie efekty pod postacią zwiększonych dochodów. Powinniśmy przy tym zaznaczyć, że przedsiębiorstwa prowadzące więcej niż jeden oddział powinni także zatroszczyć o to, co są sądzą o niej pracownicy. Najskuteczniejszą metodą kontaktu […]
Agencja SEO – zespół profesjonalistów
Firmy oraz właściciele portali internetowych, którzy marzą o tym, by pojawiać się na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania, mogą to uzyskać na minimum 3 sposoby. Pierwszy, którego nie polecamy, to podejmowanie starań . Nie posiadając doświadczenia w obszarze SEO i nie obserwując systematycznie wiadomości o zmianach w algorytmie Google, trudno postępować właściwie i – co […]
Google doradza, jak zatrudnić firmę SEO
Kiedy posiadasz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę firmową, z pewnością po czasie zastanawiasz się, jakie działania podjąć, aby była ona widoczna wysoko w wynikach wyszukiwania. Jasne jest wszak, że w XXI w. widoczność w sieci jest jednym z warunków sukcesu, bo to właśnie tu gros klientów pierwszy raz zetknie się z twoją ofertą. […]
Sprzęt eventowy na każdą okazję – oświetlenie, nagłośnienie, sceny i namioty
Różne imprezy, zarówno te na świeżym powietrzu, jak i w zamkniętych obiektach, urządzanie są właściwie przez cały rok. Ich planowanie nie jest już obecnie domeną sporych spółek i miast. Częstokroć jednakże, kiedy małe podmioty postanowią o przygotowaniu takiego wydarzenia okazuje się, że nie posiadają odpowiedniego sprzętu, a jego kupno na jednorazowe wykorzystanie jest zwyczajnie zbyt […]
Brak klientów? Sprawdź, co zyskasz dzięki optymalizacji stron
Zapłaciłeś krocie za swoją stronę internetową, a ta nie przyciąga nowych klientów? Jest świetnie zaprojektowana i posiada najnowsze technologie, ale pieniędzy wcale nie przybywa? Licznik odwiedzin stoi w miejscu mimo intensywnych działań? Prawdopodobnie przyczyn należy szukać w małej zauważalności w sieci. Klienci zwykle używają popularnych wyszukiwarek – dobry przedsiębiorca powinien więc zatroszczyć się o to, […]