Internetowe witryny Reklama i marketing Usługi

Google doradza, jak zatrudnić firmę SEO

Jak wybrać firmę SEO - uzupełnij swoją wiedzę!

Kiedy posiadasz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę firmową, z pewnością po czasie zastanawiasz się, jakie działania podjąć, aby była ona widoczna wysoko w wynikach wyszukiwania. Jasne jest wszak, że w XXI w. widoczność w sieci jest jednym z warunków sukcesu, bo to właśnie tu gros klientów pierwszy raz zetknie się z twoją ofertą. Jak zatem zatrudnić solidną agencję SEO? Polecamy skorzystać z sugestii specjalistów, a najlepiej samego Google.

Jak rozpoznać solidną agencję SEO? Google zamieściło o tym kurs

Nie można zaprzeczyć, iż cała branża usług SEO, a więc działań związanych z optymalizacją stron internetowych pod kątem wyszukiwarek, powstała i nieustająco rozkwita praktycznie wyłącznie za sprawą wyszukiwarce Google. Mimo istnienia licznych opcji, jak między innymi Bing, Yandex czy też Yahoo, nadal kluczowe są pozycje wypracowane w wyszukiwarce potentata z Mountain View. Każdy zatem, kto potrzebuje zaistnieć w internecie, powinien powalczyć o swoją pozycję na pierwszej stronie w Google. W przypadku usług, w których występuje mocna konkurencja, z reguły jest to trudne bez konsultacji ze specjalistami z agencji SEO. Google zdecydowało się pomóc tym, dla których koncepcja optymalizacji stron jest czymś nowym, i udostępniło krótki kurs, jak wybrać solidną firmę SEO.

Czym zdaniem Google wyróżnia się solidna firma SEO?

Maile Ohye, pracownik, Google z ponad 10-letnim stażem, w prosty sposób naświetla, jak rozpoznać solidną firmę SEO, wymieniając wśród nadrzędnych cech m.in.:

  • dbałość o całościową widoczność strony www, a nie tylko pozyskiwanie pozycji w wynikach wyszukiwania na określone słowa kluczowe,
  • zagwarantowanie witrynie opieki technicznej i prowadzenie działań nad poprawą jej użyteczności,
  • przejrzystość odnośnie podejmowanych działań, przykładowo poprzez cykliczne raporty oraz stały dostęp do statystyk strony,
  • zdolność oceny budżetu oraz czasu niezbędnego do wykonania zakładanych działań,
  • rozpoczęcie optymalizacji i pozycjonowania od poznania, jak działa biznes klienta, jakie są cele jego firmy oraz kto jest jego główną konkurencją.

Pracownica Google zaznacza także, że rzetelna firma SEO w żadnym wypadku nie obieca znakomitych rezultatów z dnia na dzień, gdyż optymalizacja strony internetowej jest procedurą długotrwałym, często dającą większe efekty zazwyczaj po paru miesiącach pracy.